Корейската козметика превзема българския пазар ( 3rd K-BEAUTY WEEK 2022)

 Знаехте ли, че все повече и повече корейски продукти съдържат натурални съставки, някои от които български? Например серията с продукти за лице на Heimish с българска роза. Точно така, корейците от години насам разработват нови формули, с които сякаш улавят природната красота, на която се любуваме в България, и я превръщат в дарове за кожата. 



Тази и още много друга информация и продукти, ще откриете на третото поредно издание на седмица на корейската козметика в България. По-познато като: K-Beauty Week събитието събира десетки почитатели  в Сердика Център всеки ден в периода от 23-ти до 26-ти юни.


Събитието е факт, благодарение на Посолството на Република Корея в България и KOTRA (Korea Trade-Investment Promotion Agency), които отбелязват своята 60-годишнина от създаването си през 2022.



 На тазгодишното издание можем да изпробваме продуктите на 48 от най-търсените корейски брандове, които се намират на щандовете на български магазини за корейска козметика – някои новоразвиващи се на пазара, други установили името си от години. Най-новото попълнение сред участниците на изложението е Lilly Drogerie, която за първи път взима участие и представя продукти на 4 козметични корейски марки.

Събитието не остана незабелязано и от страна на корейски представители на фирмите Mixsoon и Your Vegan, като Mina Baek – създател на Your Vegan - лично присъства в един от дните.






 Сред предлаганата козметика можете да откриете от къшън фондьотени и гримове до пачове за очи и шийт маски, но най-голямо разнообразие и акцент сред всички продукти е слънцезащитата, разбира се. Лятото ни очаква с широки обятия, а за да сме напълно подготвени за него не трябва да пропускаме да се грижим за кожата си, за да има здрав и сияен вид. Това няма да бъде постижимо без корейските слънцезащитни продукти, предлагани в най-различни форми – от стикове до кремове и спрейове, така че да са удобни както за пътуване, така и за ежедневна употреба.  










 Събитието е не само мост между търговските марки и почитателите на корейската козметика у нас, но и между двете страни. И ето как разпространението на корейската култура се прокрадва от всеки ъгъл чрез флаери и книжки със снимки от Пусан, който тази година е кандидат за World Expo 2030.










Хора на различни възрасти станаха част от малката Корея в лицето на събитието в България, а ето и какво споделят някои от присъстващите :




Все още имате възможност да посетите събитието. Ще се радвам да ми споделите Вашите впечатления в коментар. 

Коментари