Знаехте ли, че все повече и повече корейски продукти съдържат натурални съставки, някои от които български? Например серията с продукти за лице на Heimish с българска роза. Точно така, корейците от години насам разработват нови формули, с които сякаш улавят природната красота, на която се любуваме в България, и я превръщат в дарове за кожата.
Тази и още много друга информация и продукти, ще откриете на третото поредно издание на седмица на корейската козметика в България. По-познато като: K-Beauty Week събитието събира десетки почитатели в Сердика Център всеки ден в периода от 23-ти до 26-ти юни.
Събитието е факт, благодарение на Посолството на Република Корея в България и KOTRA (Korea Trade-Investment Promotion Agency), които отбелязват своята 60-годишнина от създаването си през 2022.
На тазгодишното издание можем да изпробваме продуктите на 48
от най-търсените корейски брандове, които се намират на щандовете на български
магазини за корейска козметика – някои новоразвиващи се на пазара, други
установили името си от години. Най-новото попълнение сред участниците на
изложението е Lilly Drogerie, която за първи път взима участие и представя
продукти на 4 козметични корейски марки.
Събитието не остана незабелязано и от страна на корейски
представители на фирмите Mixsoon и Your Vegan, като Mina Baek – създател на
Your Vegan - лично присъства в един от дните.
Сред предлаганата козметика можете да откриете от къшън
фондьотени и гримове до пачове за очи и шийт маски, но най-голямо разнообразие
и акцент сред всички продукти е слънцезащитата, разбира се. Лятото ни очаква с
широки обятия, а за да сме напълно подготвени за него не трябва да пропускаме
да се грижим за кожата си, за да има здрав и сияен вид. Това няма да бъде
постижимо без корейските слънцезащитни продукти, предлагани в
най-различни форми – от стикове до кремове и спрейове, така че да са удобни
както за пътуване, така и за ежедневна употреба.
Събитието е не само мост между търговските марки и почитателите на корейската козметика у нас, но и между двете страни. И ето как разпространението на корейската култура се прокрадва от всеки ъгъл чрез флаери и книжки със снимки от Пусан, който тази година е кандидат за World Expo 2030.
Хора на различни възрасти станаха част от малката Корея в
лицето на събитието в България, а ето и какво споделят някои от присъстващите :
Все още имате възможност да посетите събитието. Ще се радвам да ми споделите Вашите впечатления в коментар.
Коментари
Публикуване на коментар